Bedrijf

Pieter Witteman heeft sinds de oprichting van WittemanICT in 1998 als doel met persoonlijk klantencontact techniek binnen uiteenlopende projecten en bedrijven te realiseren.
WittemanICT bied naast systeembeheer ook telefonie, camera beveiligingssystemen en internet verbindingen aan.

“Binnen WittemanICT werkt ik als zelfstandig systeembeheerder en zorg middels mijn netwerk voor 100% bereikbaarheid voor mijn klanten.”
“Mijn ervaringen als technisch coördinator in grote evenementen en belangstelling in MKB bedrijfsstructuren geeft mij inzicht in organisaties. Hierdoor kan ik goed inspelen op wensen en verwachtingen die bedrijven van de ICT hebben. Zo is er een logische vertaalslag te maken naar een prettig functionerend IT systeem en kan ik in overleg met de klant ervoor zorgen dat het netwerk altijd up-to-date is en de bereikbaarheid gegarandeerd. Naast mijn opleiding en jarenlange ervaring als systeembeheerder heb ik ook een opleiding in de electronica en volg continue de nieuwe ontwikkelingen binnen de ICT. Dit geeft een goede ondersteuning in de dagelijkse praktijk en een gezonde kijk op de toekomst.”

Algemene Voorwaarden

Lees hier de Algemene Voorwaarden van WittemanICT
of
klik om de Algemene Voorwaarden van WittemanICT als PDF te downloaden.

Tarieven

- Urenkaart
WittemanICT werkt met de urenkaart, een flexibel strippenkaart systeem zonder langdurige contractuele verplichtingen. Op deze wijze blijft de administratie overzichtelijk en kan WittemanICT een ruime korting geven op het standaard tarief.

– Remote Service Abonnement
Met het “Remote Service Abonnement“ bent u van de volgende zaken verzekerd:
* full time monitoring van uw server
* gratis telefonische ondersteuning
* gratis Bitdefender anti virus voor bestandsbescherming
* voorrang op de afhandeling van storingen
Voor het Remote Service Abonnement wordt één uur per maand per “server installatie” in rekening gebracht.

– Hardware
WittemanICT kan al uw benodigde netwerk componenten leveren. Uiteraard tegen concurrerende prijzen.

– Tarieven op een rijtje
Standaard tarief: neem gerust contact op voor informatie
Urenkaart tarief: tot 10% korting op het standaardtarief
Werkdagen na 19:00u 125% x uw tarief / zaterdag 150% x uw tarief / zondag 200% x uw tarief

Remote Service Abonnement zonder strippenkaart: 1 uur per maand (minimaal 6 maanden)
Remote Service Abonnement met strippenkaart: 1 uur per maand korting tarief

Telefonische helpdesk zonder abonnement: vanaf 15 minuten per call
Telefonische helpdesk met abonnement: gratis (fair use)

Voorrijkosten: Binnen de ring A10 Amsterdam, gratis. Daarbuiten vanaf 30 minuten per bezoek van het voor u gehanteerde uurtarief plus eventueel kilometer vergoeding.